Update show

Ťažké časy sú aspoň na okamih za nami a nasleduje obdobie magnificentného poznávania a miernej fyzickej námahy. Priatelia, mrzí ma, že som sa vám s ničím minulý týždeň nespovedal, no viete ako to chodí, šetril som si slová na dokončovanie mojej diplomovej práce a ponocovanie v tej dospeláckej. Každopádne stačilo. Musel som mať také mierne fofry, ale hlavne kvôli tomu o čom básnil naposledy. Ale verím, že sladká odmena ma neminie. Zajtra totižto balím kufre a cestujem na ďaleký sever, do krajín, kde nezapadá slnko a kde sa počas leta striedajú všetky ročné obdobia.
O mojich cestách vám s radosťou budem rozprávať, keď sa vrátim, ale predtým, než vás opustím musím hodiť do popredia dve veľmi cool veci. Tou prvou je akcia Pop Up Gentleman, ktorá sa uskutoční v sobotu v Radlickej - Kulturní sportovne v Prahe a je zameraná iba na pánske formálne značky a návrhárov. Event organizuje veľmi šikovný Kubo Feranec, s ktorým sme fotili a točili kampaň a z toho čo som videl musím povedať, že to bude bomba, takže určite sa príďte pozrieť! Konečne poriadna akcia aj pre mužov, že?!?
Mrzí má, že sa nebudem môcť zúčastniť, ale budem zaneprázdnený plávaním s veľrybami a útekom od chrliacich sopiek. To je ale pozitívna správa práve pre vás, pretože mi teraz vystali dva vstupy. Takže prví dvaja ľudia, ktorí sa na vstupe odkážu na môj blog to majú zadarminko. Rado sa stalo :).
Druhá vec, je len taká malá vychytávka, ktorú som si frkol do iPhonu. Každý, kto ma pozná vie, že si vždy rád pochutnám na dobrom pive a Staropramen vytvoril aplikáciu pod názvom Pivo?! ..duuuh.. ktorú si len stiahneš s kamošmi, máš tam asi všetky krčmy v okolí a posielaš requesty, či chce ísť niekto na pivo. Nemusíš vyvolávať milión ľuďom, proste ti to len potvrdia  cez app alebo nie. Easy.
takéto bomby tam budete môcť nájsť týchto značiek
Galard
Janek shirtmaker
Suit & Me: Obleky na míru
MIRKA HORKA
AlexMonhart
Gentleman Store
John & Paul 
Krispol Store 
Gentleport
Danny P.
SCORO COCO
SocksInBox
Bekoff
Bewooden.cz
DIFSTY
VOALA
Komono
Adam Pipes


2 komentáre: