Razor cologne

Keď už som sa bol dať ostrihať, prečo by som sa nešiel aj oholiť. Holili ma, ale už v Thomas's Barber Shop, asi najznámejšie holičstvo z môjho pohľadu a bola to milá skúsenosť. Ako majú dievčence salóny, kde sa zkrášlujú tak toto je presne miesto, určite pre opačné pohlavie a čo je na tom super, že vám to vlastne vôbec nepríde čudné alebo zženštilé pretože to všetko pôsobí mužsky a cítite sa ako medzi svojimi. Samotný Thomas nám vykladal kus svojho postoja k jeho dielu a je to vlastne celé také chlapské doupě a je to tak schválne. Šmýkali ma britvou, opaľovali mi chĺpky ohňom, a zarovnávali strojčekom Phillips, kvôli ktorému vlastné celé holenie prebiehalo. Je v celku cool, že je to mašina, s ktorou sa muž oholí asi úplne hneď a supersky a nemusí sa už o nič starať. Ako je vidieť na fotke strojček má svoj vlastný mini záchod, kde tróni, sám sa umýva a lubrikuje. Ja sa teda do hladka neholím, ale keby hej tak toto je cesta.
trochu som sa bál, že zomriem

4 komentáre:

  1. aj mne sa uľavilo, keď vidím, že nástroje nie sú od krvi..., aj uteráčik zostal biely...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj. Velmi rada ta citam :) aj tento tvoj prispevok ma zaujal :) riadny fesak ( zacinajuca blogerka co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj. Velmi rada ta citam :) aj tento tvoj prispevok ma zaujal :) riadny fesak ( zacinajuca blogerka co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Za tento článek moc děkuji za inspiraci! Pravděpodobně tam někomu udělám radost zakoupením voucheru :). Ve kterém za salónů jsi byl? :)

    OdpovedaťOdstrániť