My everyday favorites

Nikdy mi nerobilo problém spať do neskorých poobedných hodín. Povedal by som o sebe, že som skorej nočný človek ako ranný, vstávanie vôbec nemusím, i keď teda mám síce vtedy pred sebou celý deň, ale lepšie sa mi funguje v noci ako ráno. Každopádne váľať sa v posteli.. to je moje. Každému hovorím, že neznášam sedenie, človek nebol stavaný na to, aby väčšinu dňa presedel, dokonca aj tento odsek vám píšem v ľahu. Máme doma gauč, ktorý je 90% času roztiahnutý a ležíme na ňom. Ak sa stane náhodou, že upraceme tak chvíľu sedíme, ale to nás veľmi rýchlo omrzí. Taktiež máme doma túto veľmi peknú paletovú posteľ, ale zase treba povedať, že vŕzga a kýve sa, takže nie je všetko zlato, čo sa blyští, ale vraj nám to ešte dajú dokopy, tak uvidíme. Radšej by som mal teda normálnu kvalitnú postel, ale áno je pekná.
ľahni si!
tshirt, boxers - bread & boxers
palett bed - paletky.cz

2 komentáre:

  1. Já bych teda taky klidně proležela celé dny! Paletovému nábytku jsem ještě nějak nepřišla na chuť, ale na tvých fotkách to v kombinaci s tím povlečením vypadá skvěle! Fotky jsou boží, all white Ti sluší! :D ;-)

    Klára
    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zastávám stejnou ležící teorii :),fotky jsou super neobyčejné! Po paletách jsem též toužila,ale neprošly mi,ptž tomu mému přijde cokoli s paletama moc hipsta :( :D.

    OdpovedaťOdstrániť