Sharp glance

Fotky ešte, keď som mal dlhšejšiu bradu, mojé prvé biele rifle, ktoré boli po chvilí najviac ochlpatené z toho šedého trička, v ktorom sa mi podarilo aj spať a tým pádom som druhý deň valčekoval celú posteľ a moje zbrusu nové Nike Roshe Run, o ktorých som si v ten deň uvedomil, že ich má vážne veľa ľudí a nie že ten len typ boty, ale presne tieto isté.. Všetko v kope tvorí tento magický príspevok, ktorý je už zhruba v pólke a jeho vypovedacia hodnota nulová, vzhľadom na to, že všetko logicky vyčítate z fotiek. Dnes idem na Slovensko po dlhej dobe, kde sa vždy teším samozrejme na všetko a na všetkých a tentokrát extra, pretože na Veľkonočný pondelok som musel muklovať a nie polievať, takže ak ma uvidíte cez víkend niekde v Prahe, je to môj dvojník a mali by ste naňho získať kontakt a môžme to nejak zpenažiť. Ale dvojník dvojník, nie že niekto sa na mňa trochu podobá lebo má bradu a vlnu na hlave, ako vlastne všetci všade.  

hmm, takže tento post bol vlastne o kópiách, to som vobec nečakal, keď som ho začal písať
all h&m except sneakers obviously

8 komentárov:

  1. sprav raz celogifkový príspevok prosím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nike Roshe Run jsou super! Už čekám na ty své. :) A gify jsou nejlepší.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Upřímně, když jsem začala číst o bílých kalhotách, trošku jsem se lekla, moc jsem si to na tobě nedovedla představit ale pak na té fotce, to dohromady s tím tričkem a bundou (a Nike Roshe Run, na které jsem už koukala a jsou boží a už si je plánuju koupit ale neboj, ne v černé :D <3) vypadá vážně dost dobře a tobě to sedí. Takže super! :-)

    Klára z NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som rad aj ze mi seknu zie gate aj ze beres ine roshe runy :))

      Odstrániť