Leather skin

Milí ľudia z eshopu www.otto.sk, ma poprosili, či by som vám mohol niečo povedať o ich sortimente, konkrétne koženných bundách, ktorých majú neúrekom. Nie som vyslovene koženno bundový nadšenec, vlastním asi len jednu úplne super zelenú kožennú sidovicu a jednu koženkovú vestu, no to je asi všetko. Niekedy keď si nejaké skúšam, na prvý pohľad si poviem, že looking good, ale na druhý, že toto nie je pre mňa. Nie som motorkár a to vo mne práve evokujú, ale to je môj súčasný postoj a všetko sa môže zmeniť samozrejme. Stámilióny ľudí, by so mnou určite nesúhlasili a preto verím, že vám podaktoré určite padnú do oka alebo do dvoch.

túto poslednú eM Džej 1932 som musel, tam mi chýbajú už len nášivky ako castrol alebo pneuservis fiľakovo :D

3 komentáre:

  1. Musím říct, že z kožených bund a celkově z koženého oblečení mám přesně stejný pocit, taky se mi hned vybaví motorkář na Harleyi s tou koženou bundou (která má na rukávě ještě takový šňůrky -teda třásně- :-D) a se slunečníma brýlema. Každopádně mám ale ráda křiváky, dokonce jeden vlastním a nosím ho docela ráda. Moje nejčastější a nejoblíbenější kombinace je asi spolu s boyfriends jeans (roztrhané na kolenou), bílé tričko, černé lodičky a právě křivák. Tobě ale hrozně sluší, -takže v zájmu dam, které si užívají pohled na tebe- nos ho častěji ;-) :DD

    Klára z NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť