Tear a tear on tier

Pri tomto fotení sa mi stala taká vec, že som sa snažil si vyhrnúť rukávy no spodná časť rukávu zostala na mieste a stredná odišla bez spodnej.. hopa. Aj tak asi najťažšia vec bola vychytať moment, kedy za mnou neboli ľudia, nech to nejak vyzerá a hoci sa to nezdá bolo ich tam dosť. Počkáj.. Počkáj ...foť foť foť foť! Asi tak to nejak prebiehalo. Inak na fotkách to nie je vidieť, ale som veľmi rád, že stojím pretože ma vážne začína štvať to 8 hodinové sedenie v práci. Prestriedam tam asi milión polôh denne, no keď ste celí dobolení, z tréningov tak to je asi jedno. Krk a chrbát trpia najviac, tak ak máte pre mňa tipy a triky sem s nimi pretože inak budem musieť uvažovať o zmene kariéry.
aj tak mi asi ani až tak nesedí..meh
dotrhaný swetshirt - h&m
jeans - topshop
boots - asos

10 komentárov:

  1. Na tej prvej fotke aj tak vyzeráš "ľudia - neľudia, foť ma už to mám v p..." :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moj chrbát tiež trpí u PC. Pomáhajú mi masáže, ktoré mňa zachránia, aj po náročnom tanečnom tréningu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. - gymnasticej mic !
    netusim sice, jestli bych na nem zvladla sedet celou pracovni dobu, ale muzes zusit .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved toto, moj problem ze som strasne neposedny, nenavidim sedenie ja chcem lezat :D

      Odstrániť
  4. Ja tiez v praco dost nasedim a citim to hlavne na krcnej chrbtici a niekde uprostred chrbta ale nastatsie mam vzdy moznost vybehnut z kanclu von a trosku rozhybat telo....s tym fotenim to poznam ked je vsade vela ludi a zrovne nie su potrebni pri tom vsetko caviku okolo fotenia a mimochodom foto su super, a look tiez! chvalim!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nebo zkus jógu, ta je snad na všechno super :)! Třeba v momě dělá Jožo jógu pro muže :) https://www.facebook.com/momayoga/photos/pb.219983234843249.-2207520000.1425899172./339764979531740/?type=3&theater
    Eli

    OdpovedaťOdstrániť