Those subtle differences

Na fotkách to je vidieť len tak mierne, bolo asi pol piatej a už sa stmievalo a bolo také super modré šero takže som úplne ladil s dňom. Najdlhšia noc bola 21.12 a odvtedy som už len pozitívny pretože každá ďalšia noc je kratšia a deň dlhši, čo je super! Zima síce je, snežiť sneží, ale aj tak je niekedy počas dňa nad nulou takže aj keď dnes celý deň snežilo vyšiel som z práce a nikde nič, čo ma teda sklamalo a myslel som si, že už bude dávno tak riadne pražsky mrznúť a na plno využijem túto Wang vetrovku, ktorá je v skutku super, ale ešte môže ísť do oveľa väčších mínusov. Premýšľam, že by som si hu normálne vzal aj na svah!
ale keď mi niekto povie, že akú mám "havajskú" košeľu tak ma veru nepoteší ;)
windbreaker - alexander wang x h&m
rest - h&m

6 komentárov:

  1. mňa by zaujímalo čo znamená slovo "hu" :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D to je taky zapadoslovensky sellacky slang pre "ju" ...by som hu zebrau na svah po nitransky povedane ..alebo ak poznas taku kapelku kontrafakt maju jednu prijemnu melodicku piesen "podjeb hu" ktoru si radi pustame s martou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hola guapura! Acabo de encontrar tu blog por casualidad y me a encantado, me voy a quedar aquí para seguir tus publicaciones.
    Aprovecho y te invito a conocerme y animarte a seguirme.
    Un besazo enorme
    enatiam.blogspot. com.es

    OdpovedaťOdstrániť