Daily charades

Som veľmi rád, že hneď na druhý deň od môjho predošlého príspevku začalo byť vcelku super počasie. Beriem to tak, že kolektívne sa nám podarilo niekoho presvedčiť, aby vypol svetový parostroj a mohli si užiť jasnú oblohu. To hralo do karát aj aktivitám, čo som mal naplánované na víkend a síce poriadne sa napráskať burgrami na Burgerfeste, bolo to super až na tie hodinové rady pri každom stánku, ale neprekvapovalo ma to a potom vytráviť na Prague Fashion Weekend, ktorý tiež hodnotím pozitívne až na to, keď sa pod nami zlomila lavička, ale to bolo asi tým, že sme zjedli toľko burgrov. hehe. Čo vravíte na moje nové custom Nike AirMax? Pred časom som hádzal nejaké návrhy na facebook, aby ste mi poradili, rovnako som prosil mojich blízkych o návrhy, ale s ničím som nebol spokojný. Trvalo mi to asi mesiac no nakoniec som našiel pre mňa tú sprvánu kombináciu látok a farieb a som mega spokojný. Páčia sa vám?
nike tenisky sú všade! nikdy som si to predtým tak nevšimol
shirt, shorts - h&m
sneakers - nike

6 komentárov: