Boracay Island, Malay, Philippines

Keď sme si doma prezerali hotely, bolo tam toho dosť na výber a mysleli sme si, že sme hneď na začiatku narazili na ten správny, no čím ďalej sme sa v tom hrabali tým lepšie hotely sa objavovali až sme na pokon narazili na Spider House. Treehouse hotel postavený z bambusov bez okien proste totálna ostrovná atmosféra, hneď mi bolo jasné, že tu musíme bývať. Obrovská izba s výhladom na oceán, totálne ako z filmu. Čo ma tam po hoteloch s oknami a klímov, pche. Martina bola trochu vystresovaná z názvu Spider House, ale uisťoval som ju, že pavúci budú určite len v názve, čo sa ukázalo byť ako veľká lož, keďže hneď po príchode sme si všimli, že všade boli obrovské pavučiny a pavúky (ale tie neboli až také veľké). Boli však mierumilovné a nikdy nás neotravovali dokonca aj Marťa si na ne hneď zvykla, čo sa ich normálne vážne bojí. Hotelík môžete vidieť na prvej fotke a bol fakt super, všetci nám ho závideli. Počas nášho pobytu sme robili dosť mnoho aktivít a tým, že to bolo všetko mega lacné mohli sme toho dosť dovoliť. Niekoľkokrát sme si prenajali loďku s posádkou filipíncov, ktorý nás brali po okolitých ostrovčekoch, kde sme napríklad skákali z útesov (tiež na fotkách, jeden mal 7 metrov a vyšší mal 10 a dal som obi dva, z čoho som bol sám prekvapený, ale bola to bomba) alebo šnorchlovali. Celkovo to bolo veľmi mega, proste paradise is very nice.
neviem prečo sme to skákanie nenatočili, len fotili tak aspoň takéto smutné gifko

11 komentárov:

  1. Smutne gifko? Nevidim. Najlepsie gifko!!!

    Skvely opis. Taky typicky a la Juraj. A fotky - eno nuno :) ako z tych highly glossy magazinov pre solventnych rakuskych seniorov. Krasa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a tak mam tu aj lepsie by som povedal :) ale dejovo je super to hej hehe ..dakujem si moc mila

      Odstrániť
  2. Trošku závidím :D ale nie užívaj si, je to nádhera :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. PosaDka, nie posatka, oci mi krvacaju

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Tiež si myslím. Nádherné, môcť tak to vidieť na vlastné oči :) No už teraz v stredu sa mi to čiastočne splní. Bože, ako sa ja teším k moru...
      (http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

      Odstrániť