Socially unchic

Perfektný showroom zorganizovali H&M pre Conscious kolekciu v Botanickej záhrade Karlovej univerzity. Dresscode bol botanically chic a samozrejme štyria tupci sme si vzali rovnakú bundu, mohli ste vidieť na insta. Ale bola sranda, ešte som asi v botanickej záhrade nebol. Každopádne klaniam sa kreativite H&M a som zvedavý, čo príde ďalej. Hoci sa Praha začína hemžiť mnohými super akciami a počasie je viac než priaznivé, prispievam menej ako by som si predstavoval. Nerád sa vyhováram, že mám na to málo času, čo je pravda, ale keby veľmi chcem tak to vykryjem aj s tým málom, ide len o to, aký stupeň pohodlnosti/lenivosti si chcem zachovať a od toho sa odrzkadluje frekvencia môjho blogovania. Ale ak by to jednému z tých štyroch ľudí, čo mi komentujú príspevky veľmi vadilo, ozvite sa. Paula vám kýva.
a pre Anonyma z predošlého postu, nie my necvičíme to isté, čo oni
all h&m and happy socks

36 komentárov:

  1. ty a tvoja priateľka = krásny párik :) držím vám palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a ja som si naivne myslela, že tie bundy boli na prezentácii, tak ste sa do nich navliekli...pekná náhoda :D mávajúce gifko ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá košela a ponožky sú skvelé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ano souhlasím s tím, že h&m vybralo pro tuto akci skvělé místo a gify jsou božské :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. fotka na insta byla vtipna :D ale rozhodne ne ve zlym, nahodou jste se pekne sladili :D:) a gify jsou super!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Toto bola moja prvá myšlienka :D Ale tá so slamkou je sexi :)
      PS: Kukala som report z tejto akcie aj na inom blogu, ale musím povedať, že skoro všetci tam boli riadne dohabaní, len Tebe to sekne ;)

      Odstrániť
    2. nieee boli v pohode aj ostatni :)

      Odstrániť
  7. sa trasem v odraze sklennika lol :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nejlepší fotky a s Marťou jste k sežrání!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. moc moc skvělý, už jsem Tvůj outfit obdivovala na jiném blogu ! Fakt skvělý.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. keď už to píšeš tak spešl pod príspevok, tak si aspoň oprav chybu - my ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a aký je v tom rozdiel? pýtam sa ako neznalý človek, nič viac, nemusíš sa urážať

      Odstrániť
    2. vdaka za hrubku opravil som ...urcite sa neurazam len som odpovedal sem pretoze som si vsimol tvoj komentar az davnejsie potom ako si ho prispel :) my s martinou cvicime CrossFit co je kombinacia gymnastiky vzpierania atletiky a vytrvalosti a snazime sa byt dobri v kazdej z tychto oblasti kdezto chalani na ktorych si posielal odkaz sa javia ze cvicia halvne vonku s vlastnou vahou takze hlavne gymnasticke prvky bez tych ostatnych co som menoval a v tom by som povedal ze je ten rozdiel

      Odstrániť
  11. Ty zelené ponožky..tomu říkám styl! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No mne vadi, ze s Martou prispievate tak malo :( chodila som checkovat kazdy den, potom kazdy druhy, potom kazdy treti a teraz sakra som nutena kazdy druhy tyzden.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak to som rad ze nas cekujes :) a myslim ze ludia ako ty keby o nich vieme by nas mozno aj motivovali viacej prispievat :) vdaka

      Odstrániť
    2. Je ich viacero, ale nie kazdy napise :) mna to tu velmi bavi a fakt ma mrzi, ze prispevate obaja tak malo. Mas unikatny blog a strasne ma bavia tvoje texty a gifka. Aj frajera som namotala a uz dlhsie ta skeduje na insta. Jeden vecer sme dokonca stravili nad basou piva polemizovanim nad tvojim prvym postom ohladom nazvu fake artist. Pacite sa nam a chybate nam. Je nas viacero.

      Odstrániť
    3. aaaw to je super! Budeme se snazit vice!

      Ale 5 a pul komentare je urcite takovy demotivujici faktor to ti nebudem kecat :/

      Odstrániť
    4. Ja viem. :( Slubujem, ze odteraz budem komentovat. :) zalozim si normalny ucet a poviem aj drahemu, nech neocumuje a zanecha za sebou aj dojem v podobe komentu.

      Martinko, nechces mozno zase pisat v anglictine? Mam kamaratku, je Svedka a ma ta velmi rada a pouzila ta aj ako priklad web influencera na biz presentation class :) len odkedy si prestala pisat v anglictine, dost ju frustruje google translator.

      Vedzte, ze vy dvaja ste moj fave par, aj fave bloggeri a sledujem(e) vas este ked ste spolu neboli a velmi vam fandime.

      Odstrániť
    5. hej ale 5 a pol komentára je hlavne preto pretože tak málo prispievate!

      Odstrániť
    6. aaano i v aj uz budu zase psat:) ode dneska

      Odstrániť
    7. to bolo krasne dakujeme :)) haha to fakt s tym prvym prispevkom?to je mega ..aj ste na nieco prisli? :D vdaka za to

      Odstrániť
  13. Floral print shirt is very cool. Greetings.


    http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Skvělé, strašně se mi líbí výrazné vzory :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. AJ JA SOM UPLNE ZREDUKOVAL NAVSTEVNOST OBOCH BLOGOV, "VDAKA" VASEJ ABSTINENCII, PRISPIEVAJTE! :-)

    OdpovedaťOdstrániť