Fool's errand

Verím, že so mnou budete súhlasiť ak poviem, že som úplne nadchnutý miestom, kde sme vytvorili tieto cool fotky. Jedného dňa som išiel okolo týchto trúb a vravel som si že to vyzerá dosť super. O dva týždne neskôr sa pristihnem ako prehadzujem Marťu cez plot, keďže to bolo na súkromnom pozemku akéhosi pána, ale predpokladám, že tie trubky mu asi nepatria. Jedine, že by mal pod zemou tajné laboratórium. Na druhý deň po Smoothie party som zistil, že nemám kľúče, ktoré som mal vo vrecku. V byte nie sú, takže logika hovorí, že mi vypadli, keď som včera preskakoval plot. Vrátime sa na miesto činu, no dnes tam už behá ujo na traktore tak musím byť extra opatrný. Preskakujem ploty s ostatným drôtom hore dole, hľadám, hrabem, ale po kľúčoch ani stopy. Vzdávame to, pýtame sa v potravinách, v metre.. asi ich už nenájdem. Ale mne to nedá, Martina mi ich tiež pomáhala hľadať, ale do svojej kabelky, kde celý ten čas boli, sa nepozrie. Ach.. hlavne, že sa našli.


  mám s tými kľučmi zlé skúsenosti, keď som bol malý som ich strácal vcelku často
h&m represent
contest

9 komentárov:

  1. stáva sa :D...hlavne, že sa našli ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D :D omgg klasika
    inak neviem ale tie tepláky sa ti ták nehodia
    ovela viac by sedeli Marte alebo mne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D miesto velmi super ale tie teplaky na tebe eee

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fakt? a taky som bol s nimi spokojny na mne :D ale ne stale som HA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. trubky?? to sú riadne RÚÚÚRISKÁÁ...:)
    a v teplákoch máš také materské boky...hm..:)) ale veď neva

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Daj si tie gace dole, prosim ta...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tajné laboratórium :D smejem sa!
    taketo sa mi na tebe najviac paci! lepsie ako obleky :)) sekne ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  8. prostředí je boží :) ! Jen si myslím, že celkový dojem a pocit kazí zbytečně moc velký výběr fotek. Už jen proto, že jsou všechny skoro stejné.

    OdpovedaťOdstrániť