Go Gold vol. I a.k.a. work them push ups

Ehm.. na začiatok by som vám všetkým chcel popriať krásny nový rok, keďže som si po Vianociach vzal asi trojtýždňové blogerské voľno a nemohol som vám blahoželať skorej. Dúfam, že prežívate jarný január v pohode, ja si ho kazím prácou a skúškovým, ale asi viete o čom je reč.
Rád by som vám vynahradil moju absenciu počas sviatkov a preto vám prinášam obrovský editoriál novej športovej H&M kolekcie Go Gold, inšpirovanej odevmi, ktoré bude mať na sebe švédsky Olympíjsky tým, keďže ich navhrlo samotné H&M. Pozajtra sa objaví vo vybraných pobočkách v Čechách aj na Slovensku tak to bežte očekovať. Z fotenia sme si vybrali tak veľa materiálu, že ďaľšie fotky ešte môžte vidieť u Marti a pokračovanie vám ukážem až v ďaľšom príspevku. Až na miernu kosu toto bolo niečo pre mňa. Za skvelé fotky ďakujem Aničke, verím, že si to ešte zopakujeme.
   Športové okienko.. drep som vám už ukázal pre vyše rokom tu, tak dnes to bude klik (spisovne kľuk)
1. horná pozíca: vystreté ruky položíme na zem v šírke ramien, ukazováky smeruju rovno
2. nadýchneme sa a poriadne zatneme brucho aj zadok aby sme neboli ani prehnutí ani zhrbení
3. kontrolovane sa spustíme k zemi a snažíme sa držať lakte čo najviac pri tele.
4. spodná pozícia: hruď aj stehná sa dotknú zeme
5. rovnakým pohybom sa vrátime späť a vydýchneme
- ako vidíte je doležíte zachovať pohyb v plnom rozsahu zo zeme až do vystretých rúk
- ak máte problémy spraviť klik zo špičiek, skúste to z kolien
- ak máte stále problémy, trénujte iba pomalé spúšťanie z hornej pozície až na zem, tzv. negatívny klik

8 komentárov:

  1. s tymi stehnami si si 100% isty? ma to zaujima :) a super aj u teba aj u marti!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super veci, tie legíno-tepláky najviac

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Poprve co se mu tebe neco nelibi!:D Asi to ale bude tim, ze nefandim sportovnim vecem z HMka - nelibi se mi designove zpracovani, ani funkcnost tech veci.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neviem prečo, ale tvoje fotky sa mi páčia viac, tebe to s tým športom verím viac ako jej, robí trochu čudné pózy na to, že je to športová kolekcia a tie kúsky nie sú až také super, že by som za nimi bežala do obchodu :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vravelo mi to aj viacej ľudí už ..ja to beriem tak, že keď to porovnám s inými športovými vecami, čo vlastním tak tieto sú určite zaujímavejšie. co sa tyka funkcnosti ta tam je.. to clovek zisti ked to hodi na seba. na martinu by som povedal ze asi nie je tak sportovo odhodlana ako ja tak asi to je v pohode ked to je u mna viacej uveritelne :)) a napokon toto nie su vsetky kusy kolekcie este ich tam zopar je plus dnes som pridal dalsie na blog a za tymi by som si veru aj zabehol :) niektore asi radsej budem nosit normalne ako na sport :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mohla bysom sa spytat, kde cvicit crossfit v prahe, ked som uplny zacatecnik??

    OdpovedaťOdstrániť