Notorious #1

Na začiatok by som chcel poznamenať, že s touto kolekciou sa nám vydarilo toľko krásnych fotiek, že to musím rozdeliť do dvoch príspevkov. Normálne som si dal na seba pestré H&M for BLB kúsky, vzal ten magický fixed gear a išiel som ho trochu prevetrať. Neverili by ste koľko pozornosti som vzbudzoval. Pracovníci metra, vozíčkari a okoloidúci si ťažkali tohto zeleného žrebca a chválili na ňom každý detail. V spojení s aparelom boli pre seba ako stvorení. Pohodlné a užitné veci z kvalitného materiálu a ešte som mal aj swag. O tento pojazdný skvost bude H&M organizovať aj súťaž, viac informácií čoskoro.
Ešte pripomínam giveaway z predošlého príspevku, čas sa kráti takže ak máte záujem o kúsky z kolekcie na fotkách, zapojte sa! Muži, ženy.. I don't care
a na toto pokračovanie sa môžte tešiť o +-24 hodín
ph: Martina

15 komentárov:

  1. perfektný styling a kombinacie farieb, dobreeee

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten bicykel je ľúbenia hodný! fakt krásny

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to gifko je super tu ti tá oranžová sekne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. typíčo já fakt miluju tvoje nohy!!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kolo je parádní, a fotky a outfity jako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hi, for all time i used to check blog posts here in the early hours in the
    break of day, because i like to find out more and more.



    Check out my site: cure your golf slice

    OdpovedaťOdstrániť