Explode, explode

Posledný týždeň skúšam tieto coolové Nike Free Run boty, že ako sa ukážu v akcií a je to dosť v pohodičke. Najlepšie sa teda v nich určite uteká, to ani necítim, že ich mám, ale zvládnu aj komlpexnejšie workouty ako len behanie. Skúšam v nich aj vzpierať a jasné, že to ide, ale predsa len na také veci sú príliš mäkké. Na gifku v nich robim Box jump (teda výskok na bedňu), čo je podľa mojej mienky perfektný cvik na výbušnosť. Proste sa len snažíte vyskočiť a dopadnúť znožmo z miesta na čo najvyššiu vyvýšenú plochu a  po dopade sa vystrieť. To sa potom premietne do všetkého ostatného, čo robíte, dokonca aj v spomínanom behu. Tréneri šprintérov potvrdzujú, že vždy keď ich atlét dosiahne vyšší Box jump, zlepší sa mu aj jeho čas na stovke. 
v box jumpe držím gym record 135cm, yeah!

13 komentárov:

  1. ej, si pán!
    ešte dva, tri takéto posty a normálne ma začneš motivovať aby som opäť začala civičiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. keby tvoje schopnosti nevidim nazivo ani neuverim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja jsem neverila, kdyz sem videla jak vysoko to je!! Ale skocil :)

      Odstrániť
  3. 135 cm? to ja by som dala 5 a spadla na držku :D
    macher si!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Patrí ti môj obdiv :) Jedným slovom WOW

    OdpovedaťOdstrániť