Curious and curious

Módne prehliadky sú pretty cool. Či už ste na móle alebo sa naň len pozeráte. Už som to tu asi písal, ale skutočne mám rešpekt pre návrhárov. Mám niečo v hlave, čo ešte nikto nikdy predtým nevidel. Tak si to nakreslím, nech ja a ostatní približne vedia, čo mám na mysli. No a aby mi nebolo málo, nakoniec vezmem látku a to, čo bola pred chvíľou len myšlienka si vlastnými rukami zhotovým. Obdivuhodné. To isté ide pre čokoľvek iné. Hudba, maľby, písanie, dizajn.. všetko je užásné. Nepreháňam.
all clothing - h&m

13 komentárov:

  1. tak toto áno :) super!

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. naozaj super zladene!
    Inak pozyvam ta na moji historicky prvu giveaway pri oslave tretieho vyrocia mojho blogu!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť