Amuse bouche

Na dni Marianne sme využili cool zľavy v h&m a v ...drumroll please.. Kobe. Už ste tam niekedy boli? Dosť fancy reštaurácia na Vaclaváku a jej názov je podľa istého typu japonských kráv, ktoré, milí a drahí čitatelia, masírujú a opájajú so saké alebo pivom. Takže na reinkarnačnom rebríčku sú určite v popredných pozíciách ďaleko pred človekom. Objednal som si Kobe burger, ktorý je možné zhliadnuť na prvej fotke. To bola báseň! Zahryzol som do jemne chrumkavej žemle a zaboril zuby do nádherne mäkučkého mäska, ktoré sa mi sťaby rozplývalo na jazyku. Samozrejme dokonale doladené super dressingom, zeleninou a parmezánom. Týmto si začínam pomaličky odkladať, aby som najbližšie mohol vyskúšať Kobe sviečkovú. Och, o jedle by som básnil celý deň. 
a jasné, že mne ide tá bunda viac ako jej
shirt - diy
jacket - 2nd hand
prakticky všetko od véčka :D

17 komentárov:

  1. take chutky si mi urobil! a gifko je top

    OdpovedaťOdstrániť
  2. noo aj ja som hladny ked sa na to pozeram :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mali aj v čestri marianne zľavu sakra!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jjj mali sme povodne v plane ist tam ale ta siet ambiente kde patri aj cestr to platilo len do 18:00 a do kobe sme sa dostali az na deviatu ..so :p

      Odstrániť